måndag 13 februari 2012

Måndag

En kall morgon som visade -11,6 för 1 timme sedan.

En ny vecka med nya möten och träffa nya människor.
Hoppas på nya samarbeten. Vi behöver komma igång och ha nya mål. Trots att våra tidigare planer bara ramlade omkull så vet vi att bästa medicinen är både arbete och nya planer....
Inte lätt, men det går.

I dag kommer älste grabben hem. Så skönt att få rå om honom någon dag...

Skall inte plåga er med alla mina tankar eller behov av att skriva ner mina känslor. Har använt min blogg/dagbok som en ventil för att uttrycka  mig och ge ord på mina känslor. Har varit för mig själv och  jag har kunnat ge någon annan tröst så har det varit bra.


Skall ta en fika och prata med barnen nu...


Blev inte mycket skrivet då jag startade datorn i morse. Hjärnan känns frysen och tankarna liksom bara fastnar på vägen ut.
Skall bli så skönt att få komma in till stora steden och bara få vara några timma. Duschen kallar och det skall bli skönt att få tvätta bort nattens damm....

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar